Saturday, 21 May 2011

mY LiFe

hurm skunk aq bwu tawu ap yg owg rase..hurm perpisahan mang memeritkan..hurm tp tak ap aq just mampu wat dono jew kan..owg dah tak nk kite?hurm it sokey....um but aq nk dye tawu yg aq sayang dye cngt...hurm knape owg yg ite cyg wat ite sebegini kecewe??hurm k fine aq nie pown bkn bek cngt??hurm just cm cmue owg jew..ad bek nye ad jht nye.hurm now i realize bodoh nye aq..hurm wat i should do know just besabar..hurm about MOHAMAD IZZUDDIN HAZWAN k fine aq tak nk lebey2 if dye just mampu anggap aq kawan k fine..it sokey aq terime..hurm dalam bulan nie amai yg wat aq kecewe..um k fine aq bia..tp mkn lme mkn nyirap...mkn tak than..hurm abg angkt aq yg aq percye yg bek pown wat aq gni..hurm fine lnx kau arh nan bini kau...aq dah mlz nk gangu idop kau nan dye...just akp nan bini ko mlot just jge.....hurm toh pcl abg angkt n awex dye tp skunk dah nikah.hurm skunk aq nk cte pcl ex aq yg akem uwh.hurm mle2 bkn men? then ttbe wat hal xp arh jnji dye bhagie..aq own tak nk ganggu dye..hurm bia dye appy nan owg yg dye cyg iaitu HAFIZA..haha hurm k lha......even semalam best gle..hahaha yg pg seminar pmr tajaan tabong haji tawu lha ..hehe...um just aq kdg2 rse sunyi arh gak cmue owg ignore aq..hurm k fine idop mzti kte tewoz an kan??hurm bia lha asl kowank bahagie....hurm time aq dah mle cyg an owg nie lha yg dye owg wat?hhahaaa mlg btol kan nseb aq?haha bia lha..mlz mao pk lg..hrm then td aq mcj abg angkt aq yg dok redong,,,dye bg aq several reason hurm dia bek....hurm aq cte pcl owg yg cket an aty aq...then dye tye cpew yg wat aq cm tuh??bek kan dye??hurm even dye tengah keje own dye snggop nasihat aq..huhu dye sowh aq lpe an bende2 tuh..jgn lyn ap yg owg ckp..bwk2 solat...spye bnde tuh x bermain2 ag at fikiran aq...then ttbe dye ad ckp yg mkcik aq sowh dye tgok2 kan aq??hurm cyg gax mkcik aq at aq kan??hurm bwu aq tawu..hurm thankz tok owg yg cyg aq n thankz a lot tok yg benci aq n menyakitkan aty aq..aq cda kesilapan aq..tapi "setiap manusia tak ad yg sempurne..setiap manusia ad buat kesilapan" n "seangkan nabi ley maapkan umat dye ap tah lagi kite just pengikut dye"..hurm the moral of the story..???kowank pk lha cndri...hahaha hurm yg penting aq still oke coz aq msh ad membe2 aq..hurm cyg kowank guys,,,,haha hurm cyg kamu juge izzuddin hazwan,akem even kau sket an aty aq..tp aq msh cyg kau sebagai kawan tak lebey...aq syg abg angkt aq yg dok redong uwh..haha don't forget my FAMILY!!!!!!!! ily...coz bg aq selagi aq ad family n mambe2 aq,aq maseh bole idop am i right??hurm aq nk mnx mf if aq at wat someone kecewe nan aq n ad yg mrh or benci aq..coe..aq just tak nk cri gdoh ag..hurm oke guyz..i want to stdy..coz tomorrow exam will start again.haha um assalamualaikum n selamat sejahtera.haha ,<3..hurm daa.

Monday, 18 April 2011

cuti aq sabtu n ahad..

huh cti mingu lpaz aq abz an nan membe aq,poksu aq,moksu aq n mek mentue dye...
aq abz an cti aq keratong 4,bez gle bp ad membe aq maisarah..happening gle...bez cngt.....then cmlm aq alek kmalah aq ampk ex aq..mohd izzuddin hazwan..aq nk die blek...huh tp dye dah tak nk aq ap aq nk wat am??haha what to do???wakakaka..hurm just arap kau bahagie jew arh yerk???/thankz yerk..wek...td bosan coz banjir tak atg haha banjir uwh shafieq..dax form 2,,,dax uwh appening gle.skunk aq nk lpe an ex aq bp uwh yg dye mao kowt???huhuhuh k arh chaw lu...da kawan..

Monday, 11 April 2011

at sekolah td..

huh at sek tadi..aq kne pngel ngan nurse gigi aq kne tampal...huh milu glew...aje dasyat..then esok aq cerama kecemerlangan mlaz btowl.....huh bosan!!!!!!!!!!

Sunday, 10 April 2011

10.4.2011 hari yang paling membosankan....

huh ari nie aq alim gle dari pagi campai lha malam aq pkai baju kurung..hahaha..walaupown alim tapi ari ni bosan gle!!!!!
pg td tengah tdo ttbe ayah pulax kacu..dok jerit2 cri charge camere..n camere..huh mlz btol mau dga...nk mrh aje..huh tension..then aq wat bodo jew lha bp dh cri ta jmpe..upe2 nye aq mcj mkcik aq dye akp charge nye at dye.huh sengal nye!!!hahaha sie-sie aq kne nan bpk aq..
then aq twos siap2 nk p bp..ad keje kwen..dah lha aq tak bwk t-shirt..then paz je p keje kwen mau alex mk aq akp mau alex kampung luw..kampung aq at kemelah..nk alek kampung??dah la tak bwk t-shirt..then aq p jln2 pkai bju kurung..dah mcm owg ap..benggang gle..ptg uwh aq jln nan makcik aq..dah tawaf 1 kemelah ttbe lalu jln depan umah ex aq..(name dye mohd izzuddin hazwan)lalu ctuh ttbe membe dye follow aq..benggang gle...nk tau asl aq benggang????aq benggang cebab dye pnh couple nan aq.ingt ta post yg aq ad tlez ari uwh yg cte pcl kisah aq n dye???huh dax uwh lha..yg aq sanggup clash cbb ex aq yg izzuddin uwh..dye mau follow time aq nan mkcik aq..memey lha aq mlz mau lyn benggang lha...ap lha kan..bongek..then aq ternampak izzuddin..huh rindu plak nan dye...for izzuddin if u read this post i want u to know that i really love u n i can't forget u...plez accept me again..if u want if not never mind..huh cdey plax...knape owg yg ite cyg pergi.....tp aq ttp bersyuko kerana aq msh ad family aq,membe2 aq...n amai ag tok tman aq..nceb bex..i love u all....accept those who hate me...ap mau tlez ag?????out of idea...tp yg pntg ad pengajaran di sebalik yg berlaku...ite jgn percaye lelaki bulat2 bp t mztie ad yg mau permainkan aty kite..tp lelaki yg aq knal cmue tak cm tuh..tp yg izzuddin nie tak tawu lha..maybe dye nk fokus kot n ta mau cintan2 nie..pape pown aq nk akp good luck tok sesape yg participating in footboll this wednesday..good luck hope dato menang!!!!huh k lha mau tido esok sekolah ta cba mau jmpe membe2 n someone..hahaha jgn pk laen cmue nye membe tapi yg someone uwh rahsia...esok mau nganjing BANJIR n ADIK,,,,npe aq pngel dye adq bp dye uwh adq angkt membe aq maybe??hahaha so pngel je lh cm uwh..yg banjir nie ite owg pngel cm uwh cbp dye pkai sua singkat ari uwh..haha dasyat an...mkin rpat lax nan dax2 form 2 nie..k lha chaw dlu..chaw cincau u all..daa good nyte

Saturday, 9 April 2011

kisah aq dan dye

huh knape owg yg ite sayang tinggalkan kte macam tuh jerk ek??huh sdangkan ite ta ad wat ppe pown dkt dye...
cng cte lha aq ad seorang pakwe..opss ex...aq syg gle dkt dye..dlu ite owg pnh couple,,,tapi tah npe dye mnx clash..huh sengsare aq mce uwh..just tuhan jew yg tau..dah lha ilang tnpe berite..aq call bnyk kali 6ber off..coz ye dah ta gne 6bew uwh..ag lha aq gle..then aq tau dye dah couple nan someone..huh smpai aty..then aq knal nan membe dye ite owg couple lha...dah lme couple ttbe si dye nie muncol blek..huh dgn ad nye dye aty aq terus berubah..cm aq nk at dye..huh then btowl??aq clash nan membe dye n couple nan dye,,huh sanggop kan just tok dye..ite owg couple till ckop staon 5 bln mcok yg lme...uwh tah knape ttbe kali nie dye berubah..ta contact aq langsong..ad kah itu slah aq??npe dye wat aq cm tuh..alam mse yg dye ta contact aq(selalunye ite owg ta pnh renggang nan fone) aq knal nan someone..huh then ite owg mcj n mcj then aq nie dah mcm skandel dye..huh..coe lha yerk..tp aq ttp cyg at ko...npe wat aq cm nie aq ley time ko tp ko???huh aq ta tawu lha mau wat ap lg..lnx kamu lha..aq pleng sdey ble dye ley akp yg dye dah ta syg aq lagi..n tak nk kat aq..k fine aq terime nan ko nye keputusan..

Friday, 8 April 2011

30 pekare yang perempuan ta sempat bagitau lelaki

1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.

3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!

6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.

7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati,tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diriwanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan,dia akanlakukan apa saja.

8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan.

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna.

11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.

12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif,misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja ganggang diletakkan,dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.

13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita.Jadi jangan senyum sebarangan.

14. Jika kamu menyukai sorang wanita,cubalah mulakan dengan persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.

15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar,tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.

16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.

17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya.Tanya dia sendiri!!

18. Selepas sorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.

19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.

20. Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pertama yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya,kemudian barulah dirinya sendiri.

21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!

22. Satu ucapan 'Hi' sahaja sudah cukup menceriakan harinya.

23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.

24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.

25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi.

26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..

27. Senjata wanita adalah airmata!!

28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya(hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis).Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati.Dengan i! ni dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.

29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya.So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah...

30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.

at sekolah..

huh td at sekolah memey bosan gle cbeb BANJIR ta ad ta apt mau kacau..mau tau  ta cpe tuh banjir..banjir uwh membe dax form 2..huh dah lha kne alex ambat cbb ta ciap keje cikgu izan..nasib bek ta kne tinggal nan cikgu haliza lau ta ta tawu lha mau blex nek ap??terpakse lha sowh nenek amk..tp cmue dah oke..hahaha...what a silly day...aje dasyat..huh ta cbp tngu membe2 atg n this night mau p umah membe ad kenduri..huh...
best apt enjoy nan membe2 ku...
i lone u all..jumpe sat g n this night oke..hahaha